امضای میثاقنامه عاشوراییان در شب شام غریبان 1393/8/13

 قرنها پیش، وقتی این فریاد پرشکوه بر کویر دل‌های مرده مردمان کوفه اثر نبخشید، چه کسی می‌دانست طوفانی خواهد شد که کاخ‌های ظلم را برکند؛ قافله‌ای را سامان خواهد داد که دل هر آزاده عدالت‌خواه ظلم‌ستیز را با خود به همراه برد.
 چه کسی خبر داشت که طنین شعار «هیهات منا الذله» تو خطی خواهد کشید، در امتداد تاریخ، برای هر انسان مجاهدی که می‌خواهد صف خود را از عمر سعدصفتان دنیاخواه ذلیل و نفس‌پرور جدا کند و به تبار حر مسلکان عاشورایی بپیوندد.
ما رهروان امام حسین با آن رهرو صادق همنوا می‌گردیم که اگر بند بند استخوان‌هایمان را جدا سازند؛ اگر سرمان را بالای دار برند؛ اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند؛ اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند؛ هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.
 جوانان و نوجوانان میهن اسلامی به تبعیت از حضرت علی‌اکبر (ع) و قاسم بن الحسن (ع) که پای در مسیر حق نهادند و مرگ را «احلی من العسل» دانستند و خود را فدایی ولایت کردند با شما عهد می‌بندند که از ارزش‌های ولایی مکتب حسین  دست بر نداریم و زنان ایران اسلامی با شما عهد و پیمان می‌بندند، زینب‌وار پاسدار مسیر سرخ شهادت بوده، همان‌گونه که بانوان عاشورایی برای حفظ حجاب تا پای جان استقامت ورزیدند، لحظه‌ای در این مسیر کوتاهی نکنند.

حال ما شیفتگان ولایی سرور وسالار شهیدان  از دار الدعای حضرت زهرا  (س) با امضای قلبی این طومار به عنوان میثاقنامه  ادامه  تحصیل در این مکتب ، فارغ التحصیلی از این مکتب را منوط به مرگمان که آن هم انشاءالله با امضای ارباب باشد یا در حرم یا درحریم با شهادت ویا  با  سعادت در مسیر  حضرش باشد تایید وتصدیق می نماییم. 

التماس دعا 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1393برچسب:, | 13:22 | نویسنده : اصغر نوربخش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.